Az Örökzöld Kertészet Kft.-t 2011.08.11. napon alapították, 9700 Szombathely, Páfrány utca 2/b. székhellyel, ami az alapítás óta nem változott. A Kft. a kezdetek óta rendelkezik a soproni fiókteleppel illetve egy telephely bővítésére került sor 2011. decemberében. A vállalkozást azzal a céllal hozták létre, hogy mindkét városban dísznövény kereskedelmi tevékenységükkel álljanak a potenciális vevők rendelkezésére.
A vállalkozás az indulás óta nagy figyelmet fordít a mediterrán növények biztosítására is.
A növények kereskedelmén kívül a kertészkedéshez köthető, kiegészítő tárgyak, anyagok vásárlására is lehetőség van a telephelyeken (mint pl. kaspók, különböző virágföldek, adalék anyagok). Az ismertség növekedésével egyre bővült a vállalkozás alkalmazotti létszáma is, azonban az elmúlt évekre a folyamatosan tartott 25 fős alkalmazotti létszám jellemző, szezonalitás nem releváns.
A kedvezményezett neve: Örökzöld Kertészet Kereskedelmi Termelő és Szolgáltató Kft.
A projekt címe: Komplex Infokommunikációs fejlesztés az Örökzöld Kft.-nél
Megvalósítás helyszíne: 9700 Szombathely, Páfrány u. 2/b.
A beruházás megvalósításának ideje: 2020.01.16 – 2021.10.12.
Beruházás összköltsége: 16.196.000 Ft
Elnyert, szerződött támogatás összege: 6.478.400 Ft
Konstrukció keretében igényelt kölcsön összege: 8.098.000 Ft.
Támogatás mértéke: 40 %
Hitel mértéke: 50 %
Beruházás rövid bemutatása:
A projekt célja az volt, hogy a vállalkozás új vállalatirányítási rendszer vezessen be. A projekt közvetlen eredménye tehát egy új rendszer fejlesztése, míg közvetett eredményként nevesíthető a munkafolyamatok gyorsítása, átlátható struktúra megteremtése és fenntartása.
A vállalatirányítási rendszer moduljai:
1. Vállalati CRM, értékesítés terület
2. Gyártási terület
3. Kontrolling és döntéstámogatás
4. Beszerzési, logisztikai terület
5. Táv- és csoportmunka támogatás
6. Pénzügyi, számviteli terület
7. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
A CRM az ügyfélkezelést teszi könnyűvé, átláthatóvá teszi az ügyfelekhez tartozó dokumentációk tárolását, kezelését és visszakereshetőségét.
A gyártás modul a beérkezett és kiszállított termékek, megrendelések és alapanyagok nyilvántartásához, keveréséhez, megrendelések előállításához volt szükséges.
A kontrolling a kimutatások, elemzések elkészítéséhez nyújt megfelelő háttér segítséget.
A pénzügyi modul lehetővé teszi a napi könyvelési feladat elvégzését, így házon belül elérhető a napi, aktuális eredmény, valamint vevői, szállítói adatok, pénztárjelentések.
A beszerzés, logisztika a raktárkészletek kezelését irányítja, valamint a megrendelések, hozzá kapcsolódó szállítói kondíciók listázást.
A táv-és csoportmunka a két telephely és rendszer használóinak irodán kívüli munkavégzését könnyíti meg, elérést biztosít a vállalkozás dokumentumaihoz, raktárkészletéhez akkor, ha az a telephelytől távol esik.
A vállalati webáruház az online értékesítés miatt volt szükséges.
A fentiek alapján a vállalkozás a projekt által kívánt célt elérte, a vállalkozás vállalatirányítási rendszere a kornak megfelelően realizálódott, modernizálódott.
A beszerzett rendszer segítségével a vállalkozás munkafolyamati felgyorsultak, technológiája fejlődött.
A rendszernek köszönhetően a vállalkozás akár még több megrendelést is el tud vállalni, hiszen az új rendszernek köszönhetően a rendelések feldolgozása, kiszállítása, készletek ellenőrzésének folyamata felgyorsult.
További információ kérhető:
Kovács András
06 70 339 9780
szombathely@orokzold.hu